Співпраця зі стейкхолдерами
СТЕЙКХОЛДЕРИ (англ. Stakeholders) – зацікавлені сторони, фізичні та юридичні особи, які мають легітимний інтерес у діяльності організації, тобто певною мірою залежать від неї або можуть впливати на її діяльність. Іноді їх називають групами інтересів або групами впливу.
Зовнішні стейкхолдери:
- держава, яка здійснює нормативно-правове регулювання діяльності закладу освіти і основне замовлення на підготовку фахівців через розподіл державного (регіонального) замовлення на підготовку кадрів;
- регіональні органи державної влади та органи місцевого самоврядування;
- роботодавці (державні, комунальні підприємства, промислові підприємства; малі та середні підприємства; організації), які зацікавлені в компетентних спеціалістах;
- школярі, абітурієнти та їх батьки, які знаходяться на стадії вибору закладу освіти;
- освітні установи різних типів та видів;
- різноманітні громадські організації та об’єднання, які безпосередньо не пов’язані із системою освіти (політичні партії, етнічні та інші соціальні групи, творчі спілки, наукові установи тощо), але які зацікавлені у соціальному партнерстві.
Внутрішні стейкхолдери:
- різні категорії осіб, що отримують освіту та їх батьки;
- педагогічні працівники, навчально-допоміжний та адміністративно-управлінський персонал.
МЕТА СПІВПРАЦІ СТЕЙКХОЛДЕРІВ (груп впливу) полягає у координації діяльності здобувачів, адміністрації та зацікавлених сторін, структурних підрозділів для сконцентрованої роботи, направленої на удосконалення та покращення якості підготовки майбутніх фахівців, позитивну динаміку зростання показників якості освіти в Коледжі.
ЗАВДАННЯ ГРУП ВПЛИВУ:
1.Внутрішніх:
- сприяти покращенню побутових умов здобувачів фахової передвищої освіти та матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу;
- брати участь у моніторингу якості нормативних документів (освітньо-професійних програм спеціальностей, робочих програм навчальних дисциплін, методичного забезпечення освітнього процесу тощо);
- впливати на покращення якості освітньої діяльності та якості викладання навчальних дисциплін, практичної підготовки, тощо.
2.Зовнішніх:
- визначати пріоритетні напрямки запровадження інновацій у виробництві та управлінні економічною діяльністю на сучасних виробництвах;
- сприяти проходженню виробничих практик та ознайомленню з інноваціями в управлінні економічною діяльністю на сучасних виробництвах;
- надавати пропозиції щодо покращення якості практичної підготовки здобувачів фахової передвищої освіти та необхідних компетенцій для опанування інноваціями в технологіях.
Шановні стейкхолдери!
Протягом березня 2024 року Самбірський фаховий коледж економіки та інформаційних технологій проводить опитування щодо вдосконалення освітньо-професійної програми «Розробка програмного забезпечення» та підвищення якості фахової підготовки здобувачів, їхньої конкурентоспроможності на ринку праці.
Просимо пройти онлайн-опитування:
https://docs.google.com/forms/d/1m-hmUSl08cGvHIngfNPYp0Pe F32gldVDfQigbwinhUQ/edit
Дякуємо за співпрацю!
Увага! Результати опитування стейкхолдерів ОПП
З 17 жовтня до 31 жовтня Самбірський фаховий коледж економіки та інформаційних технологій проводив опитування стейкхолдерів освітньо-професійних програм.
Мета опитування: вдосконалення освітньо-професійних програм та підвищення якості фахової підготовки здобувачів, їхньої конкурентоспроможності на ринку праці.
Опитування проводилось шляхом розміщення анкети:
- на офіційному веб-сайті коледжу;
- через соціальні мережі інтернет.
Кожен учасник (103 осіб) мав змогу відповісти на 11 важливих питань.
Ознайомитись з інфографікою отриманих результатів можна тут:
Дякуємо всім за співпрацю!