Конфлікти у сфері гостинності: як передбачити, розв’язати та запобігти
Днями у стінах нашого коледжу відбулося відкрите засідання гуртка на надзвичайно важливу тему – “Конфлікти у сфері гостинності: як передбачити, розв’язати та запобігти”!
На засіданні активно обговорили:
• Причини виникнення конфліктів у сфері гостинності.
• Ефективні методи їхнього вирішення.
• Важливість превентивних заходів для запобігання конфліктним ситуаціям.
Ми мали чудову нагоду поглибити свої знання завдяки тренінгу психолога, Тетяна Фешовець, який поділився цінними стратегіями ефективної комунікації та управління емоціями в конфліктних ситуаціях.
Особлива подяка за участь власниці успішного ресторану Trattoria Paradise Світлани Янчак, яка поділилась практичним досвідом щодо вирішення конфліктних ситуацій, та надала цінні поради щодо збереження позитивної атмосфери в колективі та лояльності клієнтів.
Щиро дякуємо всім здобувачам освіти, викладачам та гостям за активну участь та жваву дискусію!
Впевнені, що отримані знання стануть важливим інструментом у вашій майбутній професійній діяльності.